Αξιολογηση μαθητων
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Η στοιχεία που σας παραθέτουμε προκύπτουν από τον συνδυασμό του αναφερόμενου Νομικού Πλαισίου:
- Την υπ’ αριθμ 102474/Δ2/20-08-2021 (ΦΕΚ 4124/τ. Β’/ 09-09-2021) Υπουργική Απόφαση όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Τον Νόμο 4610/2019 (ΦΕΚ 70/τ. Α’/07-05-2019) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Την υπ’ αριθμ. 94196/29-07-2021 (ΦΕΚ 3791/τ. Β’/13-08-2021) Υπουργική Απόφαση όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Την υπ’ αριθμ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019 (ΦΕΚ 2005/τ. Β’/31-05-2019) Υπουργική Απόφαση όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
Παρακάτω αποκωδικοποιούμε τα προβλεπόμενα σε ότι αφορά την αξιολόγηση των μαθητών στα διδασκόμενα μαθήματα.
Α’ τάξη | ||||
---|---|---|---|---|
Ομάδα Μαθημάτων | Κλάδος Μαθήματος | Μάθημα | Ώρες | Εξετάσεις Προαγωγικές |
Α | Ελληνική Γλώσσα | Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία | 5 | ΝΑΙ |
Α | Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία | 4 | ΝΑΙ | |
Β | Θρησκευτικά | 2 | ||
Α | Ιστορία | 2 | ΝΑΙ | |
Α | Μαθηματικά | Άλγεβρα | 3 | ΝΑΙ |
Α | Γεωμετρία | 2 | ΝΑΙ | |
Α | Αγγλικά | 3 | ΝΑΙ | |
Β | Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) | 2 | ||
Α | Φυσικές Επιστήμες | Φυσική | 2 | ΝΑΙ |
Α | Χημεία | 2 | ΝΑΙ | |
Β | Βιολογία | 2 | ||
Β | Φυσική Αγωγή | 2 | ||
Β | Φυσική Αγωγή | 2 | ||
Β | Εφαρμογές Πληροφορικής | 2 |
B’ τάξη | ||||
---|---|---|---|---|
Ομάδα Μαθημάτων | Κλάδος Μαθήματος | Μάθημα | Ώρες | Εξετάσεις Προαγωγικές |
B | Ελληνική Γλώσσα | Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία | 2 | |
Α | Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία | 4 | ΝΑΙ | |
Α | Μαθηματικά | Άλγεβρα | 3 | ΝΑΙ |
Α | Γεωμετρία | 2 | ΝΑΙ | |
B | Φυσικές Επιστήμες | Φυσική | 2 | |
B | Χημεία | 2 | ||
A | Βιολογία | 2 | ΝΑΙ | |
Β | Θρησκευτικά | 2 | ||
Α | Ιστορία | 2 | ΝΑΙ | |
Β | Φιλοσοφία | 2 | ||
Α | Αγγλικά | 2 | ΝΑΙ | |
Β | Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) | 1 | ||
Β | Φυσική Αγωγή | 2 | ||
Ομάδα Προσανατολισμού (1 από 2) | Ανθρωπιστικών Σπουδών | Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία | 3 | ΝΑΙ |
Λατινικά | 2 | ΝΑΙ | ||
Θετικών Σπουδών | Μαθηματικά | 3 | ΝΑΙ | |
Φυσική | 2 | ΝΑΙ |
Γ’ τάξη | ||||
---|---|---|---|---|
Ομάδα Μαθημάτων | Κλάδος Μαθήματος | Μάθημα | Ώρες | Εξετάσεις Προαγωγικές |
Β | Θρησκευτικά | 1 | ||
A | Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία | 6 | ΝΑΙ | |
B | Αγγλικά | 2 | ||
Β | Φυσική Αγωγή | 3 | ||
Α | Κόντρα Μάθημα | Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ο.Π.) | 2 | ΝΑΙ |
Ομάδα Προσανατολισμού (1 από 4) | Ανθρωπιστικών Σπουδών | Αρχαία Ελληνικά | 6 | ΝΑΙ |
Ιστορία | 6 | ΝΑΙ | ||
Λατινικά | 6 | ΝΑΙ | ||
Θετικών Σπουδών | Μαθηματικά | 6 | ΝΑΙ | |
Φυσική | 6 | ΝΑΙ | ||
Χημεία | 6 | ΝΑΙ | ||
Σπουδών Υγείας | Βιολογία | 6 | ΝΑΙ | |
Φυσική | 6 | ΝΑΙ | ||
Χημεία | 6 | ΝΑΙ | ||
Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής | Μαθηματικά | 6 | ΝΑΙ | |
Πληροφορική | 6 | ΝΑΙ | ||
Οικονομία | 6 | ΝΑΙ |
Σκοπός της αξιολόγησης των μαθητών
Η αξιολόγηση συνδυάζει ποικίλες μορφές και τεχνικές. Στο πλαίσιο αυτό ο μαθητής αξιολογείται με βάση:
1. Τη συμμετοχή του στην καθημερινή εργασία της τάξης και τη συνολική δραστηριότητά του στη σχολική μονάδα.
2. Τα αποτελέσματα της επίδοσής του στις ενδιάμεσες γραπτές δοκιμασίες κατά τα δύο τετράμηνα του διδακτικού έτους και στις τελικές εξετάσεις στο τέλος του διδακτικού έτους.
Προφορική βαθμολογία τετραμήνων
Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:
- τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία,
- την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,
- την επίδοσή του στις τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης που μπορεί να είναι :
- ωριαίες γραπτές δοκιμασίες
- ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας
- αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης,
- την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,
- τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι.
Σχετικά με τις Γραπτές Δοκιμασίες
Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες και στις ωριαίες.
Οι ολιγόλεπτες δοκιμασίες πραγματοποιούνται με ή χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων γραπτών ερωτήσεων. Ο αριθμός και η συχνότητα των ολιγόλεπτων δοκιμασιών που πραγματοποιούνται σε κάθε τετράμηνο επαφίενται στην κρίση του διδάσκοντος.
Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν μία (1) διδακτική ώρα και είναι:
- προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης
- μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.
Δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.
Σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου διενεργούνται στα μαθήματα όλων των Ομάδων δύο (2) τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης, μία (1) κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, στο οποίο δεν διενεργείται τετραμηνιαία δοκιμασία αξιολόγησης. Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η τετραμηνιαία δοκιμασία αξιολόγησης του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης. Οι διδάσκοντες δύνανται σε κάθε τετράμηνο να επιλέξουν τον τρόπο διεξαγωγής της τετραμηνιαίας διαδικασίας αξιολόγησης επιλέγοντας μεταξύ των εναλλακτικών που προβλέπονται στην περ. γ’ του πρώτου εδαφίου.
. . . . διαβάστε στις ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- Διακρίσεις στην Οικονομική Ολυμπιάδα 2024-2025 16/06/2025
- Εισαγωγικές Εξετάσεις στα Μουσικά Μαθήματα 2025 08/06/2025
- Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 08/06/2025
- Σχετικά με Πανελλήνιες 2025 25/05/2025
- Συμμετοχή στο 1ο Φεστιβάλ Ενεργού και Αλληλέγγυου Μαθητή-Πολίτη 16/05/2025